2007-07-08

獨立日 Indepenance Day

昨天終於實行了一個很久很久之前就想做的事:
搬家自立。
有很多很多事情要辦,
很多很多開支,
幸得各方好友支持和幫助,
不論是有形的,
(陪我搵樓、睇樓,捐贈家電傢俱等等)
還是無形的,
(寶貴意見、為我考慮設想,甚或一句鼓勵或恭喜)
讓我感受到朋友的恩義,
讓我知道我並不孤單。
出外果真是靠朋友的。
小女子暫時無以為報,
惟有借這裏,跟各位關愛我的朋友,
說聲:
謝謝!感激不盡!

一個活得快樂的我,
一個真正生活的我,
一個開懷大笑的我,
就是對你們關心我的最好回報。

4 則留言:

koala 說...

So you finally moved, where do you live now? It's so fast, it has been less than a month since we talked and you are at a new home already!

How's life living by yourself?

碧姬 說...

I live at Tokwawan now. There are plenty of things to do for the removal. I dropped some pounds! And I've learned so much and truly grateful for my friends' kindness and generousity!

Living on my own and by myself is great!

How about you? How about your new wed life?

Michael and Angela 說...

Hihi - update us on your latest la.... time for some new updates la. Haha.

Hope you like your new place! Look forward to visiting you someday!

碧姬 說...

Dear Teresa, thanks for your message. Look forward to your visit! My place always welcome you!

七夕的莫名孤寂 Inexplicable Loneliness

  是日七夕 莫名孤寂 一早起床 在滂沱大雨下 打著傘 在一條陋巷中 獨自 在等待⋯⋯