2009-07-12

當我靠在你肩上When I Am On Your Shoulder...

I am strong, when I am on your shoulder;
I am safe, when I am in your arm;
I am warm, when I am holding your hands.

You raise me up...To more than I can be.

Many thanks.

當我靠在你肩上,我是堅強的。
當我躺在你懷裏,我是心定的。
當我握着你的手,我是溫暖的。

有你扶持...令我超越了自己。

謝謝。


沒有留言:

七夕的莫名孤寂 Inexplicable Loneliness

  是日七夕 莫名孤寂 一早起床 在滂沱大雨下 打著傘 在一條陋巷中 獨自 在等待⋯⋯