2008-02-24

周日旺角的街道 Mongkok Street on Sunday

揀盡寒枝不肯棲
寂寞沙州冷

星期日在旺角最人多的街道蹓躂,
我冷眼觀人,
迎面而來大多是一雙雙的情侶,
或手牽手,
或雙依偎,
或緊緊擁抱。
灰灰的陰天下,
冷雨撲打着我面,
身冷心更冷。

P.S.
早陣子鬱鬱不歡,
但我還是要逞強。
我不要同情,
我不要自傷自憐,
襯托別人的幸福。
我要勇敢,
要堅強,
要堅持,
勇往直前,
抓住幸福,
做幸福的主角。

3 則留言:

rickyfung 說...

令我諗返起中3時一篇寫旺角o既文章
依家諗返係個篇文,好似無咩主題...但就係咁玩修辭,幾高分下~

旺角,彌敦道~的確讓孤單的人更孤單呢

碧姬 說...

多謝留言,唔知有無機會分享你中三寫個篇文章呢?

rickyfung 說...

...要睇有無留低個篇文...
最記得都係用唔少字眼去寫金巴(個時係新車)同o的街燈,好80年代...

七夕的莫名孤寂 Inexplicable Loneliness

  是日七夕 莫名孤寂 一早起床 在滂沱大雨下 打著傘 在一條陋巷中 獨自 在等待⋯⋯